FAQs
Beställa
Kan jag avboka min beställning?
Kan jag avboka min beställning?
Vi förstår fullständigt, vi ändrar oss också! Även om vi skulle vilja kan vi inte ändra eller annullera beställningen efter att den lagts eftersom den går in i ett automatiskt packnings- och plockflöde.
Skulle varan/varorna inte uppfylla dina förväntningar är du mer än välkommen att returnera dem på vanligt sätt.
Följ länken här
Tänk om jag vill prata med någon?
Tänk om jag vill prata med någon?
Ja. Du hittar vår kontaktinformation här.
Hur kan jag betala?
Hur kan jag betala?
Vi erbjuder flera olika betalningsalternativ, inklusive kredit-/betalkort, banköverföring, Swish, Klarna samt PEPPOL-faktura för offentliga institutioner.
Du kan läsa mer om våra betalningsmetoder här
Frakt & leverans
Spåra din beställning
Spåra din beställning
Du kan spåra din beställning här med ditt spårningsnummer.
Hur lång tid tar det att få min beställning?
Hur lång tid tar det att få min beställning?
Standardfrakt tar normalt 2-3 arbetsdagar på lagervaror
Har min beställning skickats?
Har min beställning skickats?
När vi skickar din beställning får du ett e-postmeddelande med en spårningskod (kontrollera ditt spamfilter).
Om beställningen ännu inte har skickats beror det troligen på att det finns en eller flera restorderartiklar på din beställning. Se leveranstider på din orderbekräftelse.
Returer & Återbetalningar
Hur returnerar jag en produkt?
Hur returnerar jag en produkt?
Du kan läsa mer om hur du returnerar en vara här.
Hur lång tid tar det att få min återbetalning?
Hur lång tid tar det att få min återbetalning?
Vi behandlar alla returer inom 7 arbetsdagar efter att vi har mottagit de returnerade varorna.
Du kommer att få en bekräftelse via e-post när din retur har behandlats.
Observera att det, beroende på din betalningsmetod och din banks handläggningstid, kan ta längre tid innan det återbetalade beloppet syns på ditt konto.
Hur skickar jag en produkt för reparation?
Hur skickar jag en produkt för reparation?
Om ett fel uppstår på en produkt inom garantitiden (12 månaders garanti från inköpsdatum + 12 månaders reklamationsrätt) följer du enkelt guiden här
Allmänna frågor
Vilka är dina öppettider?
Vilka är dina öppettider?
Du hittar öppettiderna här.