Reparation

Om ett fel uppstår på en produkt inom garantitiden (12 månaders garanti från inköpsdatum + 12 månaders reklamationsrätt), gör du följande:

 

Skicka ett mail till info@soundstorexl.com med följande info:

1: Kontaktinformation

2: Ordernummer

3: Produkt (eventuellt serienummer)

4: Felbeskrivning


Vi återkommer sedan till dig så snart som möjligt

 

Reparationsvillkor

  1. Produkten måste vara ordentligt förpackad när den skickas, helst i originalförpackningen.
  2. Om något fel inte kan konstateras, eller om felet orsakats av en annan produkt, kommer en felsökningsavgift på €55 inklusive moms faktureras. Beloppet måste betalas innan produkten kan skickas tillbaka till dig. 
  3. Observera att du ansvarar för fraktkostnaden när du skickar produkten till reparation. Vi betalar tillbaka kostnaden till dig efter reparation (endast för privatkunder och enbart om reparationen täcks av garantin eller reklamationsrätten), om du väljer att köpa din returetikett via oss. 
    här kan köpa en returetikett för Bring

 

Reservdelar

Reparation av Pioneer DJ-utrustning (controllers, headset, högtalare etc.)

Följ länken här
http://repair.pioneerdj.com/customer/claim/

OBS:

1. Under "Country of Purchase" ska du välja "Denmark"

2. Under "Dealer Where Purchased" ska du välja "Music Group Denmark A/S"